یک دوره آموزش کامل RUP
- یک دوره کامل و خوب rup ، متشکل از چیست ؟
- کلیه اشخاص دارای تخصصهای متنوع تولید نرمافزار شامل برنامهنویسان، طراحان، تحلیلگران سیستم و کسب و کار، معماران، تستکنندگان، مهندسین فرایند، مدیران پروژه، مدیران پیکربندی، تست و ... که میخواهند RUP را به عنوان چهارچوب فرایند متداول برای تولید نرمافزار فراگیرند و نحوه جایگیری تخصص و فراورده های مرتبط با خود و ارتباط آن ها با سایر نقش های مورد انتصاب RUP و جایگاه و نحوه تولید آنها را فراگیرند.
- تحلیل گران فرایند کسب و کار که تمایل به انجام مهندسی مجدد سازمانی با استفاده از RUP دارند.
- مدیران شرکت های نرم افزاری که نیاز به درک RUP و مقایسه آن با سایر متدولوژیها نظیر XP و ارتباط آن با چهارچوبهای فرایند نظیر CMMI برای تصمیمگیری متناسب دارند.
سرفصل
- معرفی RUP
- مفاهیم پایه و پیشنیاز دوره
- مقایسه RUP و روشهای چابک و چهارچوبهای ارزیابی
- فاز درک
- درک محدوده سیستم
- Vision Document
- Supplementary Specifications
- Brainstorming Sessions
- شناسایی و توصیف مختصر Actorها، Use-Caseها و تدوین واژه نامه سیستم
- User interface Prototype و Storyboard ها
- شناسایی عمکردهای حیاتی سیستم
- شناسایی Use-Caseهای حیاتی سیستم، انواع آنها و توصیف کامل هریک
- شناسایی سناریوهای صفات کیفی حیاتی سیستم
- ارائه حداقل یک راهحل ممکن
- Architectural Proof-of-Concept
- شناخت زمان، هزینه و ریسکها
- Risks, issues and risk list
- Software Development Plan
- تعیین فرایند و ابزار
- تعداد تکرارها و معیارهای آن
- Development Case
- فاز تشریح
- فاز ساخت
- فاز انتقال
- دیسیپلینهای RUP
- دیسیپلین مدلسازی کسب و کار
- توسعه مجموعه سیستمهای مرتبط با استفاده از RUP
- معرفی EUP و RUP4SOA
- RUP به عنوان رویکرد کلی شامل عمل نمودن مبتنی بر موارد استفاده ، توسعه تکراری، معماری محور بودن
- RUP به عنوان فرایند مهندسی نرمافزار قابل پیکربندی متناسب با پروژه های متفاوت
- ابزار RUP
- مفاهیم معماری نرم افزار شامل معماری نرمافزار، مدل مرجع، پیش رانهای معماری، الگوهای معماری و ...
- مفاهیم مهندسی فرایند شامل فرایند نرم افزاری، چهارچوب فرایند، مهندسی فرایند و ...
- یادآوری مستند موارد کاربردی انواع آن
- یادآوری تحقق مورد استفاده
- معرفی روشهای چابک
- معرفی Extreme Programming
- معرفی مفهوم چهارچوب ارزیابی و CMMI
- مقایسه RUP و روش های چابک و چهارچوب های فرایند
- معرفی دیسیپلینهای نهگانه (مدلسازی کسب و کار، نیازمندی ها، تحلیل و طراحی، پیادهسازی، تست، استقرار، مدیریت تغییرات و پیکربندی، محیط)
- اهداف هر دیسیپلین
- ارتباطات دیسیپلین ها
- فعالیتها و فراورده های مهم هر دیسیپلین
- اهداف و دلایل انجام مدلسازی کسب و کار
- راه های انجام مدل سازی کسب و کار (تولید نرمافزار، تولید مجموعه نرمافزار، مهندسی مجدد سازمانی، کسب و کار جدید و ...)
- معرفی عناصر مدلسازی کسب و کار شامل Business Vision، Target-Organization Assessment، Supplementary Business Specifications و ...
- استنتاج (به دست آوردن) نیازمندی های نرم افزار از مدل های کسب و کار
- به صورت معمول این دوره، در آموزشگاه تحلیل داده ها ، برگزار می شود.
مطالب مشابه :
الگوهای طراحی و معماری-2
من ،نرم افزار و زندگی . الگوهای طراحی و معماری-2. Domain Logic. Domain Model – بخش اول :
الگو های طراحی (Design Pattern)
مهندسی نرم افزار معماری در این رشته به صورت صحیح جواب می دهد آیا می توان الگوهای را
الگوهای معماری(Architectual Patterns) -مدل های مرجع(Reference Models) - معماری های مرجع(Reference Ar
الگوهای معماری(Architectual Patterns) بین اجزا نرم افزار نگاشت شده است.از آنجا که یک مدل مرجع
الگوهای طراحی، محاسن و معایب (Design Patterns Pros & Cons)
مهندسی نرمافزار به دنبال کشف نمونه مانند الگوهای معماری وجود دارند که
الگوهای طراحی(desing pattern)
در مهندسی نرم افزار یک الگوی طراحی های طراحی معماری در این رشته به الگوهای طراحی :
برنامه نویسی شی گرا - Object Oriented Programming
فرآیند توسعه نرم افزار الگوهای طراحی Design Pattern. انواع معماری های تولید نرم افزار :
بررسي و شناخت متدولوژي RUP
معماری نرم افزار مطابق نظر آقای Kruchen در معماری 4+1 از • تعیین الگوهای موجود و الگوهایی که
یک دوره آموزش کامل RUP
مفاهیم معماری نرم افزار شامل معماری نرمافزار، مدل مرجع، پیش رانهای معماری، الگوهای
مهندسی نرم افزار
مهندسی نرم افزار. از هر اندازه و با هر معماری اجرا می شوند، همچنین الگوهای شناخته
این طرح برنده مسابقه طراحی معماری اندونزی شد
دانلود مقاله نرم افزار این طراحی با توجه به الگوهای معماری شهر جاکارتا، مصالح بومی در
برچسب :
الگوهای معماری نرم افزار