« سخنی با ولایت ستیزان دیروز ومدعیان دروغین ولایتمداری امروز»
« سخنی با ولایت ستیزان دیروز ومدعیان دروغین ولایتمداری امروز»
(ولی فقیه امروز ، همان ولی فقیه خرداد 88 است )
« اَللهُ وَلِیُّ الذّینَ امنُوا یُخرِجُهُم مِنَ الظّلُمُاتِ اِلَی النُّورِ وَ الذَینَ کَفرُوا اَولیاؤُهُمُ الطاغُوتُ یُخِرجُونَهُم مُنَ النُّور اِلَی الظّلمات ِ اُولئَکَ اَصحابُ النّارِ هُمُ فیها خالِدُونَ [1]»
برخی از سیاسیون و خواص معلوم الحال ، که ماهیت آنها درجریان فتنه عمیق ولایت ستیزی خرداد 88 برای همگان روشن شده است ، و از شش ماه قبل از انتخابات که نه ؛ بلکه از سوم تیر 1384 تا 22 بهمن 1388 هر چه تیر در ترکش خود داشتند ، بر علیه اصل ولایت فقیه و تضعیف و تخریب ولی فقیه زمان و مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی شلیک نمودند و حتی بعضاً تا امروز هم ، به فعالیتهای ضد ولایی خود ادامه می دهند ؛ چند صباحی است که ، به طمع انتخابات مجلس نهم وتصاحب کرسی مجلس ، توسط خود یا همفکرانش ، و به قصد و انگیزه فریب مردم ، لباس ولایتمداری بر تن کرده و با یک سری شعارهای دو پهلو و معنی دار ، چنین وانمود می کنند که گویا ، اصلاً آنان در جریان فتنه 88 هیچ نقشی نداشته اند .
بعضی از این خواص مردود که تعدادی از انقلابیون خسته و فرسوده نیز با آنها همراه شده اند ، آنقدر سطحی به فتنه عمیق 88 نگاه می کنند و مردم بصیر و با معرفت و اندیشمند ایران اسلامی را دست کم می گیرند ؛ که فکر می کنند چون آنها همچون بعضی از خواص که ، در جریان فتنه 88 جلودار و پیش قراول فتنه گران و اراذل و اوباش ، در هنگام لشکر کشی به خیابانها و تخریب اموال عمومی و خصوصی مباشرت نداشته اند ، دیگر از اتهام فتنه گری وفتنه انگیزی وولایت ستیزی و پیاده نظام صهیونسم ومایه ی امید آمپریالیسم بودن مبرّا هستند .!!!
البته همه مخاطبان ما دراین یادداشت ، از آنجایی که ادعای عالم بودنشان گوش فلک را آزار داده وبضی از آنها ادعای آیت الله بودن واجتهاد در فقه فقاهت و حقو ق دانی دارند ، خیلی خوب میدانند که ، مجرمیت و محکومیت و مجازات ، غالباً تنها متوجه مباشر جرم نیست ، چه بسا برخی مواقع که نقش معاونت و مشارکت در جرم بیشتر از مباشر و تمام کننده باشد ؛ که به قول حقوق دانان ، در چنین مواقعی ، سبب اقوا بر مباشر بوده و مجازات مسبب در اینجا بیشتر از مباشر خواهد بود .
حال چرا چنین به ظاهر علمایی ، خود را به جهالت زده و فکر می کنند ، در جریان فتنه 88 قصور و مصامحه ای متوجه آنها نیست ، یک معمای طنز آلودی است که ، حتی جواب آن ، برای هر انسان عاقل مکتب نرفته ای نیز روشن و اظهر من الشمس است .
اینها خوب می دانند که در جریان فتنه 88 ، اتهام تنها متوجه آنهایی که به خیابانها لشکر کشی نموده اند نیست ، و از نظر مردم اندیشمند ایران اسلامی ، متهمین پرونده فتنه 88 ، منحصر به افرادی نیست که ، مساجد را به آتش کشانده اند و در ظهر عاشورای 88 ، پا جای پای لشکریان عمرابن سعد گذاشته اند و قرآن خدا را آتش زده اند و به اموال خصوصی و عمومی و بیت المال مسلمین خسارت وارد نموده اند و به قتل عام مردم و بسیجیان پاک باخته ، مبادرت ورزیده اند ؛ بلکه از دیدگاه مردم ولایتمدار ایران اسلامی ، آنهایی که در برابر فتنه سکوت اختیار کرده اند و یا در مجامع عمومی دو پهلو حرف زده اند و نسبت به فرمایشات مقام عظمای ولایت که همه خواص را ، به شکست سکوت خود در برابر فتنه گران دعوت نموده بودند ، بی تفاوت ایستادند ، می توانند جزو متهمان فتنه 88 قرار بگیرند . ولو اینکه در بین این افراد کسانی باشند که ، قبلاً از دست مبارک امام راحل لوح تقدیر یا حکم خاصی را گرفته باشند .
ذکر این مقدمه نسبتاً طولانی برای این بود که این حضرات ولایت ستیز دیروز و مدعیان ولایتمداری امروز ، بدانند که مردم فهیم و شریف ایران اسلامی ، فتنه 88 و نقش آفرینی آنها را فراموش نکرده و اشک تمساح امروز آنها را نیز قبول نداشته و از دیدگاه ملت بزرگ ایران ، آنها امروز هم لباس ولایتمداری را وارونه به تن کرده اند . وآنچه می کوبند بر طبل دشمن است وفریادشان نیز ، آبی است که بر آسیاب دشمن ریخته می شود .
مردم ایران اسلامی خوب می دانند که بیشترین ضربهای که به اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی ایران وارد شده ، از رگههای نفاق و مصلحتاندیشی و سکوت و فریاد بی موقع خواص وعدم بصیرت آنها بوده است . بدیهی است که چنین ملتی با این آگاهی وتجربه گرانبها ، هرگز فتنه 88 وآنچه چنین افرادی ، با سکوت و بی تفاوتی ویا حرفهای دو پهلو ، موجب آزرده خاطر شدن فرزند برومند زهرای اطهر (س) خامنه ای عزیز شده اند ، را نه تنها نمی بخشند ، بلکه فراموش نیز نخواهند کرد . و تا زنده اند اجازه نخواهند داد ، احی از ولایت فقیه وجایگاه والای آن ، بهره برداری سیاسی ویا استفاده مصلحتی ومنفعت طلبانه نماید .
فصل الخطاب بودن ولایت فقیه ، و اعتقاد قلبی و التزام عملی داشتن به اصل وجایگاه ولایت فقیه و ولایت مداری وولایت پذیری ، فقط مختص به زمان بروز اختلافات و مشتبه شدن حقیقت ، ویا پشت تریبون رسمی قرار گرفتن و مصاحبه های گزینشی واستخدامی نیست ، تاکسی بتواند از آن استفاده ابزاری وکلیشه ای نماید ویا بهره برداری مصلحتی ومنفعت طلبانه داشته باشد .
اینکه دامنه فصل الخطاب بودن ولایت را ، فقط در کلام ولایت فقیه محدود و محصور کنیم ، نه تنها تعبیر درست و کاملی نیست ، بلکه ظلم به جایگاه و مقام و منزلت ولایت و نادیده انگاشتن فلسفه امامت و رهبری در جامعه اسلامی است .
بنا براین ملت بزرگ ایران اسلامی این را بر نمی تابند که ، فضای سیاسی کشور، به طور فزاینده وبی رویه وبدون کنترل ونظارت قانونی ومردمی ، باز گذاشته شود ، تا هر کس هر کاری را که دلش خواست انجام دهد ، ویا هر راهی که دوست داشت برود ، ویا هر حرفی که دلش خواست بزند ویا هر مطلبی که دوست داشت بنویسید ، و یا هر وقت دلش خواست سکوت کند ، ویا از هرکس که دوست داشت حمایت نماید ، و بعد هم در حالی که هیچ یک از افعال و اعمالش بر سیره و خط و مشی ولایت منطبق نیست ؛ اسم خود را ولایت مدار بگذارد و ادعای دوستی و اطاعت از رهبری را سر بدهد ، دور از عدل و انصاف بوده و نهایت بی احترامی و ظلم مضاعفی به شأن و مقام ولایت خواهد بود .
اینکه تکالیف خود را با تسامح و تساهل و باری به هر جهت انجام دهیم و با ندانم کاریهای خود ، حق را برای توده مردم مشتبه کنیم و هر وقتی که اختلافی ایجاد شد ، توقع داشته باشیم که ، مقام عظمای ولایت وارد صحنه شوند و با یک سخنرانی و یا اعلام مواضع ، آب بر آتش افروخته شده ناشی از جهالت و یا بی دقتی ما بریزد ، با اصول و مرام ولایت مداری فاصله بسیار زیادی دارد .
اصل و قاعده ولایت مداری و اخلاق اصول گرایی ما را ملتزم می نماید که ، سکوت ، گفتار ، رفتار ، فعل و ترک فعل ، حضور و عدم حضور ، غم و شادی ، ایماء و اشاره و راه و رسم و نگاههای سازنده و هدایتگر مقام عظمای ولایت را ، در تمام زمینه ها ، بدون قید و شرط و بلامنازع و بلامعارض و بطور مطلق ، فصل الخطاب و اصل قرار دهیم و آن را بر تمامی قوانین و مقررات موضوعه ترجیح دهیم .
به نظر می رسد که ، موضوع فصل الخطاب قرار دادن ولایت فقیه و فلسفه وجوبیت اطاعت از او ، که از آیه شریفه « یا ایها الذین آمنو اطیعوالله و اطیعوالرسول اولی الامر منکم » اقتباس گردیده ، و با توجه به عهد و پیمانهایی که ، در طول تاریخ انقلاب اسلامی با حضرت امام ، ره، و مقام معظم رهبری بسته ایم ، که باستناد آیه شریفه « یا ایها الذین آمنو افو بالعقود » وفاداری و پایبندی بر عهد و پیمانها ، بر ما واجب می باشد ، خیلی شفاف تر و گویاتر و ساده تر از آن است که ، فردی که ادعای تحصیلات حوزوی تا مقطع اجتهاد را دارد و یا دیگر روحانیون و دانشگاهیانی که با مبانی فقه و ولایت آشنایی دارند و داعیه روشنفکری آنها گوش ملت را آزار داده ، نتوانند آن را بفهمند و درک کنند .
اینک به مدعیان ولایت مداری امروز می گوئیم ، ولی فقیه امروز ؛ همان بزرگواری است که شما اورا ، در مقابل تمام دشمنانی که برای نابودی انقلاب اسلامی در خرداد 88 متحد شده بودند تنها گذاشتید ، یعنی همان ولی فقیه است که شما را ، در آزمون بزرگ ولایتمداری وقانون گرائی ، و حماسه ملی 22خرداد88 و حوادث رخدادهای پس از آن ، مردود اعلام فرمودند ، و علت مردود یتان نیز ، چیزی جز اسلام ستیزی و ولایت ستیزی و ایران ستیزی و فریب افراده ساده لوح و اختلال در نظم و امنیت عمومی وبه انحراف کشاندن جوانان و وبه سخره گرفتن ارزشهای مقدس و مشتبه ساختن حقیقت برای توده مردم ؛ وبالاخره به خاک و خون کشانیدن ملت مسلمان ایران و همراهی و هم صدایی با کهنه ترین و وحشی ترین دشمنان انقلاب اسلامی ، یعنی آمریکا و اسرائیل و انگلیس نبوده است .
یعنی در حقیقت واقع ، آن گروه از خواص که در حماسه بزرگ 22 خرداد مردود شده اند ، تجدیدیهای خرداد سال 1376 تا خرداد 88 بودند که می توانستند ، در آزمون الهی 22 خرداد 88 با نظر مساعد امام امت و امت امام ، با تک ماده قبول شوند . ولی خودشان نشان دادند که شایستگی برخوردار شدن از این موهبت الهی را ندارند .
این خواص مردودشده ، 8 سال تمام در زمان دولت اصلاحات برای کم رنگ نمودن اسلامیت نظام و زیر سؤال بردن جمهوریت آن تلاش نمودند ، نقشه کشیدند ، لایحه تصویب کردند ، بی بندباری را ترویج دادند ، اما به حول قوه الهی و با تیزهوشی ودرایت وابتکار عمل مقام عظمای ولایت و فقهای محترم شورای نگهبان و هوشیاری امت ولایت مدار وجان نثاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاری از پیش نبردند .
همین خواص مردود پس از اینکه با اراده دینی ملت مسلمان ایران در سوم تیر 84 از اریکه قدرت و عرصه سیاست پس زده شدند ، مدت چهار سال با ولایت فقیه و ولایت مداری دولت نهم و امت ولایت مدار جنگیدند ، ودولت نهم را صرفاً به اتهام سردادن شعار های دهه اول انقلاب اسلامی واحیای گفتمان امام خمینی (ره) وهمراه بودن با رهبری ، مورد تخریب و هتاکی قرار دادند ، وبا اینگونه اقدامات زمینه ساز بروز فتنه عمیق 88 شدند .
از آنجائیکه خداوند سبحان لطفش را ، با اعطاء رهبری روشن ضمیر در حق ملت مسلمان ایران تمام کرده است ، این رهبر آسمانی وجانشین خلف خمینی کبیر(ره) از یکسال قبل از انتخابات 22 خرداد ، دست این نابکاران را خوانده بود واز نقشه شوم آنها آگاه شده بود وتمام این حوادث را پیش بینی فرموده بودند و حتی توصیه های پیشگیرانه را هم ارائه داده بودند ، چرا که دشمنان داخلی و خارجی را خیلی خوب می شناختند و می شناسد .
لذا با درایت و مدیریت خاص و ابتکار عمل علی گونة خود ، شرایط را طوری رهبری فرمودند که ، کودتا چیان مخملی که مشتی اراذل و اوباش و افراد فریب خورده را به کوچه و خیابانها کشانده بودند ، بدون تحمیل هزینة آن چنانی بر ملت و دولت ، خود را رسوا و از چشم ملت بیندازند .
در جامعه ولائی وحاکمیت ولایت فقیه ، و بطور خاص ، در وجود نازنین و جایگاه مقدس ولایت ، آیات و نشانه ها و حکمت ها و آثار زیادی نهفته است که ، همچون دیگر نشانه ها و آیات الهی ، درک آن برای همگان ، نیاز به نوعی معرفت و ممارست و نزدیکی خاصی با معارف الهی و دینی دارد .
از آنجایی که ولایت فقیه در استمرار ولایت و ادامه راه انبیاء است ، و جانشین ولی الله العظم امام عصر و الزمان «عج» می باشد ، و از طرفی ولایت فقیه در نظام ولائی جمهوری اسلامی ایران، توسط جمعی از خبرگان صدیق و مورد وثوق ومنتخب جامعه اسلامی ؛ که خود به نوعی اسلام شناس و ولایت شناس می باشند انتخاب می شود ، تا آنجایی که ممکن است و قابل کنترل است ، درصد خطا و انحراف ولایت بسیار پایین و حتی درصد صفر تنزل می یابد .
بنابراین وجود ولایت فقیه نشانه و آیه ای از خدا و حق مطلق است ، و در مناقشات سیاسی و یا انتخابات و یا در هر مسئله ای ، توصیه های ولایت فقیه به منزله توصیه امام معصوم (ع) و توصیه الهی است ، و هرکس در مقابل ولایت بایستید ، در حقیقت در مقابل امام معصوم(ع)و در مقابل خدا ایستاده است ؛ و لذا فکر او وگفتار او و راه او باطل بوده و خود او نیز اگر قابل اصلاح نباشد محکوم به فنا و نابودی است .
وقتی در زمان انتخابات ، ولایت فقیه مبادرت به تعریف کاندید اصلح می نماید ، و صفات وخصوصیات و ویژگی های یک کاندید اصلح و مؤمن و ولایت مدار ومتخصص ومتعهد رامتذّکر می شود؛ درست است که مردم آزادند ودارای اراده وحق انتخاب ؛ اما با این وجود ، برای کسانی که خود را ولایت مدار واصول گرا می دانند ؛ جایز نیست سراغ کاندیدایی بروند که فاقد خصوصیات مورد نظر رهبری باشد ، واگر جنین اتفاقی بیفتد به منزله مخالفت با رهبری است . وچنین افرادی در هر لباس ومقامی که باشند از جرگه ولایت مداران واصول گرایان خارج خواهند شد.
وقتی پس از حوادث انتخابات 22 خرداد ؛ ولایت فقیه که با جایگاه و منزلت آن کاملاً آشنا هستیم ، در خطبه های نماز جمعه که جزئی از نماز بوده ، و در دهها مراسم و مناسبت های مختلف دیگر با صراحت تمام ومستنداً ومستدلاً ، از صحت و سلامت انتخابات دفاع می کند و ادعای تقلب در انتخابات را القاآت و دسیسه شیطانی می خواند ، تکرار این ادعای مضحک و دروغین ، ودامن زدن به آن ، یعنی مخالفت آشکار و مقابلة مستقیم با مقام عظمای ولایت است .
جمهوری اسلامی ایران بدون ولایت فقیه ، مشروعیت دینی و وجایگاه معنوی وماهیت اسلامی و صبغة خدایی ومنطبق با فطرت انسان بودنِ خود را از دست می دهد ، واین همان چیزی است که آمریکا واسرائیل وانگلیس 33 سال به دنبال آن دویده اند، و از طرفی جمهوری اسلامی ، بدون ولایت فقیه یعنی همان جمهوری اسلامی آمریکائی ، که حضرت امام خمینی (ره) ما را از آن بر حذر کرده اند .
چرا باید بعضی از خواص که روزی بعنوان بازوان پرتوان ولایت مطرح بودند ؛ امروز به بازوان دشمنان قسم خورده ولایت ، وحامیان مخالفان گفتمان امام راحل تبدیل شوند ؛ ومجری دستورات آنها در کودتای مخملی باشند و برای حذف ولایت و اسلامیت از چهره جمهوری اسلامی با دشمنان همکاری می کنند؟
چرا باید امروز ، توسط افرادی خاص ، که برخاسته از متن انقلاب اسلامی هستند ، راه برای دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ، جهت حذف دین از قانون اساسی جمهوری اسلامی وجدائی ولایت فقیه از مردم واضمحلال دمکراسی دینی وانحلال حاکمیت دینی کوتاه وهموار گردد؟
خداوند متعال در حوادث اخیر ، خواص را با القاآت و دسیسه های شیطانی مورد امتحان قرار دادند ، که در نتیجه به تعبیر قرآن مجید ، آن دسته از خواص که دلهایشان مبتلا به مرض نفاق و شک و یا کفر و یا قساوت بود در این آزمون مردود شدند .
چون خواص مورد نظر القاء دسیسه تقلب در انتخابات که توسط آمریکا طراحی شده بود را پذیرفتند ، ولی آیات و مستندات قانونی و روشنگریهای رهبری و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب ، در خطبه های نماز جمعه که در رد این دسیسه و القاآت شیطانی ارائه شده بود را رد کردند ،لذا در کمال تأسف بر اطاعت شیطان استوار ماندند که برای آنها بسیار گران تمام خواهد شد ، یعنی در روز جزا و به هنگام تسویه حساب با خدای خود ، هزینه کلانی باید بپردازد که عاقبت هم ، جز آتش دوزخ چیزی نصیب نخواهد شد .
بخدا قسم تمام این اتفاقات وحوادث ، در29 فروردین ماه سال 89 در تبریز ، توسط رهبر روشن ضمیر واندیشمند وصائب التدبیر وزمان شناس ومردم شناس ما، او که بزرگترین هدیه وموهبت الهی به ایرانیان خدامحور وباتقوا وپرهیزکار است ، پیش بینی وهشدار داده شده بود!!!
حد اقل انتظار از خواص مردود شده این بود که ، پس از استماع اقاریر همکاران وهمراهانشان در اولین دادگاه علنی که منطبق با روح و مُّرِ قوانین موضوعه ؛ وبدون کوچکترین عیب وایراد شکلی وماهوی برگذارگردید ؛ ودر در کمال صحت وسلامت مزاج وسلامت عقل وروح وروان بیان شده ، واین اقاریر طبق قاعده « اقرار العقلاء علی انفسهم » بر علیه اقرارکنندگان نافذ وقابل بهره برداری قضائی می باشد ، بدواً در بارگاه الهی توبه وانابه نمایند وسپس با حضور در صدا وسیما ، از تک تک ملت مسلمان ایران وبطور ویژه از خانواده معظم شهداء وایثارگران وبطور خصوصی از محضر مبارک مقام عظمای ولایت ورهبر فرزانه انقلاب اسلامی عذر خواهی ودرخواست عفو وبخشش کنند.
اما متأسفانه قرائن وامارات ومواضع اتخاذی آنها حکایت از چیز دیگری دارد ، واین در حالی است که آنها به خوبی می دانند که انقلاب اسلامی وامدار هیچ احدی نیست ، و ملت بزرگ ایران اسلامی فقط خود را مدیون خدا وخون شهداء وامام راحل ومقام معظم رهبری می داند وبس .
لذا تا فرصت هست ، وکاسه صبر ملت لبریز نشده ، ورهبر معظم انقلاب نیز، به پاس خدمات گذشته بعضی ها وبه امید اصلاح وبرگشت آنها بردباری خود را نشان می دهند ؛ خواص مردود شده ودیگر افرادی که در مسیر مردود شدگان قرار گرفته اند ، دعوت می شود که ؛ هرچه سریعتر به آغوش امت وامام امت بر گردند ، وبیش از این ملت ایران را دشمن شاد نکنند ؛ ومطمئن باشند که در صورت تداوم این راه شیطانی وغیر قانونی وضد ایرانی ؛ دیگر بعنوان مردود به آنها نگاه نمی شود ، بلکه منفور ومبغوض جامعه خواهند شد ، وآن موقع دیگر خیلی دیر است . واین را هم بدانند که ولی فقیه امروز همان ولی فقیه خرداد 88 است .
سید مختار موسوی
- سوره بقره/آیه 2561
مطالب مشابه :
پاسخ به برخی شایعات در مورد جبهه پایداری توسط دبیرکل جبهه در استان خوزستان
وب سایت رسمی دکترمهدی کوچک زاده. از دفاع از کشور سرباز می زد مصداق عین ترک واجب
«بی حجابی و بدحجابی در مناظر عمومی از مصادیق بارز جرم مشهود است »
سایت مقام معظم دکترمهدی کوچک زاده. « هرفعل و ترک فعلی که در قانون برای آن مجازات
صادقانه با رئیس جمهور محترم آقای حسن روحانی
وب سایت رسمی سید حسن دکترمهدی کوچک زاده. استاد رحیم پور
منابع کارشناسی ارشد مشاوره
به وب سایت مشاوره خوش روشهای تحقیق در علوم رفتاری، حسن زاده. 3. 704 دکترمهدی
« وجه افتراق بین تفکراصولگرایی واصلاح طلبی »
وب سایت رسمی سید حسن دکترمهدی کوچک زاده. ( فعل و ترک و فعل )
شهادت منیره ولی زاده- قسمت چهارم
وب سایت رسمی ملکه و منیره بعد از ترک مزار شهدا در جوارامام زاده علی صالح،در بخش صالح
« ضرورت برخورد قاطع با فتنه گران ومنحرفان از دیگاه اسلام»
وب سایت رسمی دکترمهدی کوچک زاده. ونسبت به ترک مبارزه وجهاد با دشمنان مهاجم ؛ نهی
« سخنی با ولایت ستیزان دیروز ومدعیان دروغین ولایتمداری امروز»
وب سایت رسمی دکترمهدی کوچک زاده. گفتار ، رفتار ، فعل و ترک فعل ، حضور و عدم حضور
شکر نعمت ،نعمتت افزون کند
ترک شکر 3-کفران نعمت 4-ترک امر به معروف ونهی از سایت دکتر روازاده دکترمهدی
اهمیت نماز اول وقت (قسمت دوم)
هفتگی می رفتم خونه شیخ رجبعلی خیاط ، که حالا تقریبااین روضه ها ترک سایت دکتر دکترمهدی
برچسب :
سایت دکترمهدی ترک زاده