طلسم کارگشایی/خصوصیات سالها/طلسم ثروت از حضرت امام سجاد علیه السلام/طلسم مجرب رفع نازائی زنان/طلسم د
طلسم کارگشایی
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
خصوصیات سالها
دربیان غره محرم الحرام (بزرگمهرحکیم)
پادشاه انوشیروان عادل در زمان خود تمامی حکیمان وندیمان ومنجمین و کاتبان را دعوت کرد و فرمود که ای بزرگمهر با کمک این افراد برای من نسخه ای تصنیف کن که کیفیت تمام سال از سعد و نحس از آن رساله معین بود. پس با تامل بسیار نوروز عالم را از غره شهر محرم الحرام(اول محرم) کردند.و این نسخه را درست کردند هر که این رساله رایاد کند تا سه سال آینده را می داند:
الف- اگر روز اول محرم یکشنبه باشد؛ستاره آن سال شمس(مهر) باشد- سال مبارک است- در آن سال قحطی نباشد- یاران وفا داران باشند- غله ارزان شود- چهارپایان را خطر نباشد- میوه درختان زیاد شود- شیر کم اما پاکیزه باشد- بازرگانان را خطر نباشد- باد مخالف نمی وزد- مهتران روی زمین آرمیده باشند- زنان را درد پستان باشد- آفتاب گرفته شود- زمستان صعب باشد.
والله اعلم بالصواب
ب- اگر روز اول محرم دوشنبه باشد؛
ستاره آن سال قمر باشد- کارسلطان ضعیف شود- یاران وفا داران شوند- باران نعمت بسیار شود- نرخ غله میانه شود- شیر چهارپایان کم شود- میوه درختان زیاد شود- جانب مغرب فتنه خیزد- بازرگانان را سود نباشد- باد بسیارخیزد و درختانرا بشکند-آتش بسیار باشد- مهتران روی زمین کم باشند- گاوان و گوسفندان زیاد می شوند.
والله اعلم بالصواب
ج- اگر روز اول محرم سه شنبه باشد؛۱۴۳۲ قمری
قول اوّل:
ستاره آن سال مریخ باشد- سال قحطی است- باران بیوقت بارد- رعیت ویران گردد- راهها امن نیست- درختان کم بار گیرند- میوه درختان زیاد شود- شیر کم باشد- گندم و پنبه و نیشکر و کنجد گران شود- خدمتکاران و خادمان و فرزندان از امر خاندان و پدر و مادر بیرون می روند- آب منی بیرون می آید- عدل نباشد- امیران بیجا شوند- خلق الله پاک شود- آتش صعب باشد- باد تند وزد و درختان را بشکند- زمین لرزه شود- آفتاب گرفته شود- در هیچ چیز برکت نبود.
والله اعلم بالصواب
نقل از: کنز الحسینی
قولی دیگر:
اگر روز اول محرم سه شنبه باشد:
ستاره آن سال مریخ باشد- حال سلطان وقت نیکو بود- دزدی و چپاول بیشتر گردد- جنگ داخلی زیادتر شود- کار مردم بسته- بازارها بسته- نرخ ها گران- فتنه و آشوب برخیزد- خیانت شایع گردد- امانت از میان برود- کوچک ها نسبت به بزرگتران و زیردستان نسبت به فرادستان بد باشند- زن و شوهر ناسازگاری کنند- باران بیموقع آید اما حال زارعین بهتر بود و از کشت وزرع نفع برند- میوه ها را آفت رسد.
والله اعلم بالصواب
نقل از: سرالمستتر
د- اگر روز اول محرم چهارشنبه باشد؛
ستاره آن سال عطارد باشد- در آن سال فتنه خیزد- در هندوستان نیکی نباشد- باران بیوقت بارد- کارهای دنیایی بسته گردد- غله عزیز باشد- خلق پراکنده گردند- راهها امن نیست- سوداگران زیان بینند- ماه گرفته شود- امیران بمیرند و با خودیها درآویزند و جنگ کنند- ملخ بسیار آید- خربزه و انگور کم باشد-ملک و ملکیت تحویل به دیگری شود- شیر کم باشد- باد و آتش بسیار و سهمناک آید- بیماری و موت توانگران باشد.
والله اعلم بالصواب
ه- اگر روز اول محرم پنج شنبه باشد؛
ستاره آن سال مشتری باشد- کار سلطان استقامت پدید آید- توانگران را بسیار نیک و مبارک باشد-درویشان و جانوران را خوب باشد- شیر بسیار باشد- میوه درختان زیاد شود- انگور خوب باشد- سوداگران را سود رسد- خریداران را سود رسد-راهها امن باشد- چهارپایان را خطر نباشد- زنان را درد پستان و کودکان را بیماری باشد-پنبه کم باشد- آتش نباشد- باد تند و سخت وزد-گندم و کنجد ارزان باشد.
والله اعلم بالصواب
و- اگر روز اول محرم جمعه باشد؛ ۱۴۳۴ قمری
ستاره آن سال زهره باشد- غله ارزان و زیاد باشد- کار سلطان ضعیف باشد- در مردم بی دیانتی و فساد ودزدی آشکار گردد لکن خیر باشد- زمستان خوب باشد-سوداگران را سود رسد-باران آخر بهار بارد-گندم نیک آیدشیر وشیرینی بسیار باشد-بیماری نیز باشد .
والله اعلم بالصواب
قولی دیگر:
زمستان نیکو گذرد- باران کم بارد و آب کم گردد - در نواحی جبل( همدان) غله کمیاب شود - بازار مرگ در میان مردم پر رونق گردد - در مغرب گرانی باشد - بعضی از درختان را آفت رسد - روم بر فارس غلبه عظیم کند؟!
قولی دیگر:
غلات در مصر و شام و حبشه کم باشد - در مغرب اندوه بسیار حادث شود - در بلاد فارس ارزانی به هم رسد - غلات بصره و عراق بسیار باشد، لیکن از ظلم پادشاهان و عمال اکثر سختی به ایشان لاحق گردد - انگور و گندم دربصره و شام بسیار باشد - مردی ذوالقدر(عالیمقام) در بصره کشته شود با گروهی از تابعین او - میوه نیکو باشد - در بغداد آب طغیان کند - پادشاهی از هند بمیرد - از ماه ربیع الثانی تا جمادی الثانی در میان مردم درد پیدا شود، خصوصاً درد گلو و پشت و امراض بطن و کلف و قوبا و جرب و دمل -زنان حامله فرزند پدید آرند و بسیاری از ایشان بمیرند - امیری از شام پدید آید وبر مدینه منوره مستولی گردد- در بعضی از بلاد ملخ پدید آید - کسی برپادشاه خروج کندو گردان عجم با او گردند - در عراق عرب اظطراب پدید آید - خوبی به حاجیان رسد - مردی بزرگ در شام به قتل رسد - در خراسان فتنه عظیم ظاهر شود و درد ها پیدا شود.
قولی دیگر:
سلطان ستارگان در این سال زهره است - غله ارزان است - کار سلطان ضعیف باشد - مردمان را بی دیانتی آشکار باشد و دیگر همه چیز نیک باشد - کشت ها میانه باشد - در زمستان سردی بسیار باشد و باران بیوقت بارد - گندم نیک و میوه شیرین باشد - چارپایانرا خطر باشد - بادتند آید - آتش سرکش باشد - تجار رانفع میانه باشد - خسوف و کسوف اتفاق افتد.
والله اعلم بالصواب
اگر نوروز(اول محرم الحرام) جمعه باشد – از سر المستتر:
مالک سال زهره بود. حال علما و قراء و اوضاع جهانیان و زهاد و عباد نیک بود. حال کسانیکه سرو کار آنها با زنان باشد خوشتر گذرد، مانند جواهر فروشان و لباس فروشان و رامشگران و نقاشان و صنایع ظریفه بهتر باشد. زنانرا حال خوب بود.و مردم به نکاح راغب و پیوسته به طرب و شادی و عیش و سرور مشغول باشند. نرخها ارزان گردد؛ خاصه جو و گندم و غله فراوان باشد. حال سلطان وقت رو به ضعف و فتور رود.
پنبه به وقت باید کشت که آفت نرسد. و برنج زودتر بکارند بهتر بود. پائیزخوش گذرد و زمستان برف و سرما سخت باشد. در این سال تابستان گرمتر از هر سال بود. و ناخوشی بروز نماید. کشتی ها زیاد رفت و آمد کنند.
ز- اگر روز اول محرم شنبه باشد؛
ستاره آن سال زحل باشد- فتنه بسیار خیزد- ملوکان با هم جنگ کنند- رعیت خراب گردد- قطع راه شود-نرخ غله میانه باشد-فتنه بسیار بی وقت بارد- تجار را سود نباشد- سرما خوب گردد- زراعت خوب باشدآتش بسیار خیزد- بیماری پدید آید.
والله اعلم بالصواب
نقل از: کنز الحسینی
حکایتی از مرحوم شیخ بهایی
در مورد نقشه و ساخت حرم مطهر و ملکوتی امام علی بن موسی الرضا (ع) توسط شیخ بهایی (قدس سره) یکی از مسئولین آستان قدس رضوی تعریف می کرد:
شیخ بهایی پس از طراحی حرم، در هنگام ساخت آن، خود بر کلیه امور نظارت داشته اند و تمام مراحل ساخت حرم نیز تحت نظارت و کنترل ایشان انجام می شده است. قبل از آن که ساخت حرم به اتمام برسد، برای جناب شیخ سفر مهمی پیش می آید. شیخ سفارش های لازم را به معماران و مسئولان ساخت حرم کرده، بسیار سفارش می کنند که کار را متوقف نکنند و ساخت حرم را پیش برده به اتمام برسانند به جز سر در دروازه اصلی حرم (دروازه ورودی به حرم و ضریح مقدس، نه دروازه صحن) چرا که شیخ در نظر داشته روی آن کتیبه ای را که از اشعار خودش بوده نصب نماید.
به هر حال، سفر شیخ به درازا می کشد و بیش از زمان پیش بینی شده در سفر می مانند، هنگامی که از سفر باز می گردد و جهت سرکشی کارهای ساخت و ساز به حرم مطهر می رسد، با تعجب بسیار می بیند که ساخت حرم به پایان رسیده، سر در اصلی تمام شده و مردم در حال رفت و آمد به حرم مقدس هستند. شیخ با دیدن این صحنه، بسیار ناراحت می شود و به معماران اعتراض می کند: «چرا منتظر آمدن من نماندید؟ چرا صبر نکردید؟» مسئول ساخت عرض می کند: «ما می خواستیم صبر کنیم تا شما بیایید، اما تولیت حرم نزد ما آمدند و بسیار تأکید کردند که باید ساخت حرم هرچه سریع تر به پایان برسد.هرچه به او گفتیم که باید شیخ بیاید و خود بر ساخت سر در دروازه نظارت مستقیم داشته باشد، قبول نکردند. وقتی زیاد اصرار کردیم، گفتند: کسی دستور اتمام کار را داده که از شیخ خیلی بالاتر و بزرگ تر است. ما باز هم اصرار کردیم و خواستیم صبر کرده، منتظر شما بمانیم. در این زمان تولیت حرم گفتند: خود آقا علی بن موسی الرضا (ع) دستور اتمام کار را داده اند.»
شیخ بهایی (قدس سره) همراه مسئول ساخت پروژه و معماران نزد تولیت حرم می روند و از تولیت در این مورد توضیح می خواهند. تولیت حرم نقل می کند: چند شب پی در پی آقا امام رضا (ع) به خواب من آمده می فرمودند: «کتیبه شیخ بهایی، به در خانه ما زده نشود، خانه ما هیچ گاه به روی کسی بسته نمی شود و هرکس بخواهد می تواند بیاید.»
شیخ با شنیدن این حرف، اشک از چشمانش جاری می شود و به سمت ضریح می رود و ذکر «یا ستار العیوب» بر لبانش جاری می شود. سپس در کنار ضریح آن قدر گریه می کند تا از هوش می رود، پس از به هوش آمدن خود چنین تعریف می کند: «من می خواستم یکی از طلسم ها را به صورت کتیبه ای بر سر در ورودی حرم بزنم، با این اثر که افرادی که آمادگی لازم را ندارند نمی توانند وارد حرم مطهر و حریم مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شوند، اما خود آقا نپذیرفتند و در خواب به تولیت آستان از این اقدام ابراز نارضایتی فرمودند.»
دعا برای زبان بندی
هر که اين دعا را بر روی طلا یا برنج یا کاغذ نوشته وبا خود دارد زبان جمله خلایق بر او بسته گردد:
بسم الله الرّحمن الرّحيم لااله الاالله خصمان من لااله الاالله از آسمان تا زمين لااله الاالله از زمين تا آسمان لااله الاالله از اسمان تاعرش لااله الاالله از عرش تا کرسي لااله الاالله از کرسي تا لوح لااله الاالله ازلوح تا قلم لااله الاالله از قلم تا نور ربّ العالمین لااله الاالله محمد رسول الله بستم زبان جمله دشمنان وبدگويان و غمّازان و حسودان و خصمان شب و خصمان روز و خصم سیاه و خصم سفيد روي زمين بستم زبان تمام بني ادم از سفید وسیاه وزرد وسرخ و بنات حوا را در حق صاحب اين هيکل بحق لااله الاالله محمد رسول الله بستم زبان وچشم و سي صد و شصت و شش رگ بني ادم و بنات حوا را برروی صاحب اين هيکل بستم بستم بستم بسته باد زبان جمله خصمان از اوّلین و آخرین را بحق تورات موسی و انجیل عیسی و زبور داود وصحف ابراهیم و فرقان محمّدمصطفی بستم بحق شش هزار و شش صد و شصت و شش هزار و شش صد و شش آيات کلام الله بستم که بسته باد چشم وگوش ودست و پای بدگویان بستم بحق يکصد و چهارده سوره کلام الله بستم بحق حروف تهجي ا ب ت ث ج ح خ د ذ ر ز س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک ل م ن و ه لا ي ه ة ~ ّ ء َ ِ ً ٍ ُ ٌ ْ بستم بماه بحق دوازده ماه و بماه سي روز و سی شب و هفته هفت روز و روز بيست و چهار ساعت بحق دوازده برج حمل ثور جوزا سرطان اسد سنبله ميزان عقرب قوس جدي دلو حوت بستم هفت کواکب زحل مريخ مشتري شمس زهره عطارد قمر بستم بحق عرش کرسي لوح قلم صراط ميزان و بهشت و دوزخ بستم زبان بدگویانرا بحق کعبه و زمزم و حجرالاسود و مقام ابراهيم و رکنهاي حرم و مروه وصفا و مني و کوه ابوقبيس و مسجدالاقصی و مدينه و کربلا و نجف (و کاظمين) و مشهدامام رضا عليه السلام و بحق خاتم سليمان بن داود بستم زبان دشمنان را از نرینه ومادینه بحق نامهاي عظيم و کلام قديم بحق لااله الاالله محمد رسول الله و مهر کردم بحق محمد رسول الله منظر کردم بحق علی بن ابی طالب و بحق و جعلنا من بين ايديهم سدا و من خلفهم سدا فاغشيناهم فهم لايبصرون صم بکم عمي فهم لايبصرون فهم لایرجعون بحق ختم الله علي قلوبهم وعلي سمعهم و علي ابصارهم غشاوه و لهم عذاب عظيم عقدت لسان بني ادم و بنات حوا برروی صاحب اين هيکل بحق هذه الآیه وجعلنا من بین ایدیهم و بحق و تبارک الله احسن الخالقین بستم زبان جمیع بدگويان و حسودان و غمّازان و مفسدان و ساحران از هر نژاد سیاه وسفید وزرد وسرخ خورد و کلان زن و مردرا به طرف صاحب اين طلسم وهيکل بحق لااله الاالله محمّد رسول الله
نقل از: کتاب طم طم هندی
طلسم ثروت از حضرت امام سجاد علیه السلام
مرحوم جناب لواسانی در صفحه 135و136 کتاب منتخب الختوم از قول حضرت سید الساجدین امام سجاد علیه السلام نقل کرده اند که دستور ظلسم زیر موجب ثروت عامل و حامل است. این طلسم از مجربات قطعی در ازدیاد ثروت و رزق و روزی می باشد.
حضرت امام سجاد علیه السلام فرموده اند که: هر که طالب ثروت است، در هفتم هر ماه (قمری) این شکل را نوشته و در میان کیسه (کیف پول، جیب) خود قرار دهد. در هفتم ماه بعد، دوباره آن را نوشته و طلسم ماه قبلی را در آب روان بیاندازد.
ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل
ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل
ذو الطول ذو الطول ذو الطول
ذو الطول ذو الطول ذو الطول
طلسم مجرب رفع نازائی زنان/
در صفحه 287 کتاب التحقة الرضویه که کتابی است مورد بسیاری از خواص و اهل فن، آمده است که طلسم زیر از دستورا مجرب در جهت رفع نازایی زنان می باشد.
زن نازا می بایست که روز 5 شنبه را روزه گرفته و طلسم زیر را نوشته و حین نزدیکی و مجامعت همراه خود داشته باشد. بسیاری از علمآء فرموده اند که زن بدون شک باردار خواهد شد و از مجربات است.
م م م م ط هـ هـ ا علی علی علی علی علی علی له له له اه اه اه اه اه اه اه اه اه له له له مو لعو هو فسو
طلسم دور كردن و نقل مكان دشمنچنانچه دشمني كافر و لا مذهب داشته باشيد، بايد اين طلسم را روي تخم مرغ بنويسيد و پشت سر او آن تخم مرغ را بشكنيد. اين طلسم باعث مي شود كه وي از محل خود نقل مكان كرده و آواره گردد. لازم به ذكر است كه انجام اين طلسم در موارد نا حق و يا بر روي افراد مومن نتيجه اي جز آوارگي و بدبختي خودتان نداشته و تاثيري هم روي فرد مورد نظر نخواهد داشت :
1612 كصه اح 161 و 16 م م م و
نام های دیگر : کَلا، کلیا ، شغار
موارد مصرف
- باطل کننده سحر و جادو
- کارگشا
- باطل کننده دعا ، طلسم (دعاهای نوشته شده و طلسم تهیه شده توسط افراد رمال)
درباره سحر و جادو
سحر و جادو اعمال عجیب و مرموزی است که توسط برخی از افراد برای نیل به هدفی متعالی یا پست انجام می شود که برای اثر گذاری بر عالم ماده با دخالت جادوگر چه برای ایجاد گرفتاری و مشکل و چه برای خنثی کردن جادوی جادوگر دیگر که برای این کار از وردها و یا از اعمال بدنی بدون کاربرد وسائل بهره می برند .
درباره طلسم
در اعمالی که جادوگر از مواد یا وسائلی استفاده کند طلسم اطلاق می شود
معرفی و روش مصرف قلیاب
قلیاب نوعی رسوب معدنی است به رنگ خاکستری که گاهی شبیه به تکه های سنگ بوده و بویی مانند بوی فاضلاب دارد که در گذشته از این رسوب معدنی که برای باطل کردن سحر و جادو ست که امروزه نیز همانند گذشته مورد استفاده قرار می گیرد
مقدار 100 گرم قلیاب را به 3 قسمت مساوی تقسیم کرده روزهای زوج هر 1 قسمت را با مقداری آب قلیان و سرکه مخلوط و چند دقیقه بجوشانید سپس چند قطره از جوشانده را در چهار طرف محل کار و یا زندگی و باقی را خارج از منزل نزدیکی درب ورودی بریزید.
اشتراک گذاری !برچسب زده شده با :باطل کننده دعا باطل کننده سحر و جادو جادوگر جاوي دعاهاي نوشته شده روش مصرف قلياب شغار طلسم طلسم تهيه شده توسط افراد رمال عالم ماده قلياب مرسين معيه موارد مصرف موموده کارگشا کليا
روش های مقابله با سحر و جادو
طلسم و سحر و جادو از قدیم برای بستن کار دیگران وجود داشته و متاسفانه تا به الان که در قرن 21 زندگی می کنیم نیز وجود دارد و اکثر شیطان صفت ها از آن برای ایجاد مشکل در زندگی... |
طلسم و سحر و جادو از قدیم برای بستن کار دیگران وجود داشته و متاسفانه تا به الان که در قرن 21 زندگی می کنیم نیز وجود دارد و اکثر شیطان صفت ها از آن برای ایجاد مشکل در زندگی دیگران استفاده می کنند. طلسم و سحر و جادو کار هر کسی نیست و بدانید هر کس که این ادعا را کرد به راحتی قبول نکنید.
● جادو به مثابه یک قدرت قدسی!!!
انسان موجود پیچیده و ناشناخته ای است که می تواند کارهای خارق العاده و غیر طبیعی انجام دهد. این قبیل کارها از ابعاد مادی و غیر مادی وجود انسان سرچشمه می گیرد. از جهت مادی انسان می تواند با کمک ابزار مادی و با انجام برخی تمرینات، سرعت خود را در انجام برخی کارها افزایش دهد و یا نسبت به برخی پدیده ها عادت کند که برای دیگران تعجب آور باشد. از جهت معنوی نیز انسان با به کارگیری نیروی های روانی و روحی کارهای فوق العاده انجام می دهد. یکی از این امور خارق العاده طلسم است.
مجمع البحرین در ذیل کلمه طلسم می نویسد: «سه نظریه مشهور درباره واژه طلسم وجود دارد: ۱ از دو لفظ طلٌ به معنای اثر و اسم ترکیب یافته است. ۲ لفظی است یونانی به معنای گره غیر قابل گشودن. ۳ مقلوب کلمه مسلط است».
نویسنده «کشٌاف اصطلاحات العلوم و الفنون» می نویسد: «عبد العلی بیرجندی در شرح تذکره می گوید: طلسم عبارت از کار خارق عادتی که مبدأ آن قوای فعٌاله (اثر گذار) آسمانی آمیخته با قوابل زمینی منفعله (اثر پذیر) است، تا بدان امور شگفت و غریب پدید آورند؛ زیرا برای حدوث کائنات عنصری که اسباب آنها قوای آسمانی است، شرایط مخصوصی است و به این شرایط استعداد قابل، کمال می پذیرد و از این رو کسی که احوال قابل و فاعل را بشناسد و بر جمع میان آنها قادر باشد، می تواند به ظهور آثار عجیب و شگفتی پی برد».
پس اولاً: در طلسم از طریق برخی ابزار و وسایل مادی، نیروهای ماورائی جهت انجام کارها به خدمت گرفته می شوند.
ثانیاً: طلسم کار ساده و راحتی نیست و از دست هر کسی بر نمی آید. باید توجه داشت که از هر کسی که ادعای دانستن این امور را دارد، نباید به راحتی پذیرفت؛ چون بسیاری از سودجویان از این راه برای خود منبع درآمد درست کرده و مردم را فریب می دهند.
بهترین شیوه برای ابطـال طلسمات، توکـل به خداوند قهـار و جبار و پناه بردن به اقیانوس بی کران رحمت او، قرآن کریم است؛ چرا که «ما آنچه از قرآن می فرستیم شفا و رحمت الهی برای اهل ایمان است
ثالثاً: طلسم خرافه نیست و دارای اثر و واقعیت است. ابن سینا بر این باور است که سبب سحر نفوس قوی هستند که بدون استفاده از ابزار مادی به وقوع می پیوندد؛ ولی طلسم از ارتباط قوای آسمانی و قوای زمینی ناشی می شود. وی می گوید: «پدیده های غیر عادی در جهان طبیعت از سه منشأ سرچشمه می گیرند:
الف. هیئت نفسانی، ب. خواص اجسام عنصری؛ مثل جذب آهن توسط مغناطیس، ج. قوای آسمانی که در اثر ارتباط با قوای زمینی آثار عجیب را در پی دارد. سحر از نوع اول است، ولی طلسم از نوع سوم است».
مرحوم شهید اول بعد از بیان تعریفی نزدیک به تعریف یاد شده از بیرجندی، می نویسد: «طلسم حرام و کسب درآمد کردن از این راه نیز حرام است».
طلسم علی رغم وجود و تأثیرات غیر قابل انکار آن، قابل ابطال است. ابطال طلسم از طرق مختلف امکان پذیر است.
از آن جا که یگانه قدرت مؤثر در عالم خدای قادر متعال است؛ لذا بهتر است برای حل مشکلات به جای روی آوردن به سحر، طلسم، جادو و امثال آن به درگاه رحمت حضرت حق پناه بریم، «و من یتوکل علی الله و کفی بالله وکیلا». مسبب حقیقی و مسبب الاسباب تنها خداوند است. اگر طلسم و سحر و مانند آن تأثیر و سببیتی نیز داشته باشند، خداوند آنها را سبب قرار داده است.
بنابراین؛ بهترین شیوه برای ابطـال طلسمات، توکـل به خداوند قهـار و جبار و پناه بردن به اقیانوس بی کران رحمت او، قرآن کریم است؛ چرا که «ما آنچه از قرآن می فرستیم شفا و رحمت الهی برای اهل ایمان است».
برای جلوگیری از تأثیرات سحر و طلسم قرائت قرآن کریم به خصوص سوره های کافرون، اخلاص، فلق و ناس بسیار مؤثر است. دعاهایی نیز در برخی از کتب دعا؛ مانند مفاتیح الجنان ذکر شده است.
● راه های ابطال سحر از نظر قرآن
با توجه به این که سحر اقسامی دارد، راه های ابطال سحر نیز از نظر قرآن کریم گوناگون است که به بررسی آنها می پردازیم:
الف) سحر گاهی فریفتن، تردستی، شعبده بازی و چشم بندی است، و در خارج حقیقتی ندارد چنان که قرآن می فرماید:” فَإِذا حِبالُهُمْ وَ عِصِیهُمْ یخَیلُ إِلَیهِ مِنْ سِحْرِهِمْ أَنَّها تَسْعی” ؛ ریسمان ها و عصاهای جادوگران زمان موسی در اثر سحر، خیال می شد که حرکت می کنند.
در آیه دیگر آمده است: ” فَلَمَّا أَلْقَوْا سَحَرُوا أَعْینَ النَّاسِ وَ اسْتَرْهَبُوهُمْ” ؛هنگامی که ریسمان ها را انداختند چشم های مردم را سحر کردند و آنها را ارعاب نمودند.
از این آیات روشن می شود که سحر دارای حقیقتی نیست که بتوان در اشیاء تصرفی کند و اثری بگذارد، بلکه این تردستی و چشم بندی ساحران است که آن چنان جلوه می دهد.
محمد بن عیسی می گوید از حضرت رضا (ع) در باره سحر پرسیدم حضرت فرمود: سحر واقعیت دارد و به اذن خدا اثر می کند هر گاه ترا سحر کردند دستت را تا مقابل صورتت بالا ببر و این دعا را بخوان: ” باسم الله العظیم باسم الله العظیم رب العرش العظیم الا ذهبت و انقرضت
ب) از بعضی آیات قرآن استفاده می شود که بعضی از انواع سحر به راستی اثر می گذارد؛ مانند آیه ذیل که می گوید آنها سحرهایی را فرا می گرفتند که میان مرد و همسرش جدایی می افکند: ” فَیتَعَلَّمُونَ مِنْهُما ما یفَرِّقُونَ بِهِ بَینَ الْمَرْءِ وَ زَوْجِهِ” . یا تعبیر دیگری که در آیات فوق بود که آنها چیزهایی را فرا می گرفتند که مضر به حالشان بود و نافع نبود: ” وَ یتَعَلَّمُونَ ما یضُرُّهُمْ وَ لا ینْفَعُهُمْ” .[۸] ولی آیا تأثیر سحر فقط جنبه روانی دارد و یا این که اثر جسمانی و خارجی هم ممکن است داشته باشد؟ در آیات بالا اشاره ای به آن نشده؛ لذا بعضی معتقدند اثر سحر تنها در جنبه های روانی است.
در عصر ما چون بسیاری از خواص اجسام و عناصر که در گذشته بر توده مردم، مخفی بود، آشکار شده است، و حتی کتاب هایی در زمینه آثار اعجاب انگیز موجودات مختلف نوشته شده است، واقعیت قسمت زیادی از سحرهای ساحران روشن شده و در موارد زیادی این حربه از دست ساحران گرفته شده است. (مثل روشن شدن خواص شمیایی عناصر و یا بعضی خواص نور)، اما در هر حال، سحر چیزی نیست که بتوان وجود آن را انکار کرد و همه صورت های آن را به خرافات نسبت داد. بعضی از صورت های آن، هم اکنون رواج دارد و هنوز واقعیت آن شناخته نشده است؛ مثل کارهایی که مرتاضان هندی انجام می دهند.
در بعضی از کتاب ها و روایات برای از بین بردن سحر خواندن آیات و دعاهایی توصیه شده است. ما از باب نمونه به چند مورد اشاره می کنیم:
۱) محمد بن عیسی می گوید از حضرت رضا (علیه السلام) در باره سحر پرسیدم حضرت فرمود: سحر واقعیت دارد و به اذن خدا اثر می کند هر گاه ترا سحر کردند دستت را تا مقابل صورتت بالا ببر و این دعا را بخوان: ” باسم الله العظیم باسم الله العظیم رب العرش العظیم الا ذهبت و انقرضت” .
۲) ابن عباس گوید: لبید یهودی پیغمبر(صلی الله علیه و آله) را سحر کرد، و سحر را در چاه بنی زریق انداخت حضرت بیمار شد، در حالی که حضرت به خواب بود دو فرشته آمدند، یکی از آن دو کنار سر حضرت و دیگری پهلوی پای او نشست و به ایشان خبر دادند، که شما را سحر کرده و سحر را در زیر پوست نهاده و در زیر سنگی در چاه زروان گذارده اند پیغمبر (ص) علی (ع) و زبیر و عمار را فرستاد تا آب چاه را کشیدند و سنگ را برداشتند و جف را در آوردند و دیدند که در آن مقداری مو است با دندانه هائی از شانه که ۱۱ گره با سوزن بر آن زده اند، در این موقع معوّذتین آمد هر گرهی را که می گشودند آیه ای از آنها را می خواندند، حضرت احساس سبکی کرد و برخاست گویا از قید و زنجیر آزاد شده است، و جبرئیل می گفت: ” بسم الله ارقیک من کل شی ء یؤذیک من حاسد و عین و الله یشفیک” .
۳) فردی که سحر شده آیات: ” قالَ مُوسی ما جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لا یصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ، وَ یحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِکَلِماتِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ” . و ” وَ أَوْحَینا إِلی مُوسی أَنْ أَلْقِ عَصاکَ فَإِذا هِی تَلْقَفُ ما یأْفِکُونَ، فَوَقَعَ الْحَقُّ وَ بَطَلَ ما کانُوا یعْمَلُونَ، فَغُلِبُوا هُنالِکَ وَ انْقَلَبُوا صاغِرِینَ” . را همیشه همراه خود داشته باشد.
۴) این آیه را هفت بار بر سحر شده بخوانند: ” سَنَشُدُّ عَضُدَکَ بِأَخِیکَ وَ نَجْعَلُ لَکُما سُلْطاناً فَلا یصِلُونَ إِلَیکُما بِآیاتِنا أَنْتُما وَ مَنِ اتَّبَعَکُمَا الْغالِبُونَ”. پس به طور کلی باید از شر سحر ساحران به خدا پناه برد.
باید توجه داشت که اغلب مواردی که مردم آن را سحر می پندارند، ناشی از توجه بیش از حد عده ای به خرافات و اوهام و سوء استفاده عده سودجوی دیگر، از شرایط فراهم آمده است، در حالی که از سحر اطلاعی ندارند علاوه بر آن لااقل بخشی از سحر، با تصرف در خیال انسان انجام می پذیرد و همان طوری که در جریان ساحران و حضرت موسی (ع) اتفاق افتاد، در این گونه موارد با بالا رفتن سطح اعتقادات و آگاهی های مردم، عملا این گونه سحرها کارائی نخواهند داشت. در هر صورت اگر واقعا سحری روی دهد، برای نجات از آن می توان از دعا و آنچه در روایات آمده است بهره برد.
گروه دین و اندیشه پرداد
گردآوری : گروه اینترنتی نیک صالحی
http://www.niksalehi.com/din-andishe/
مطالب مشابه :
دعاي رزق و روزي-طلسم ثروت
دعانویس|آموزش علوم غريبه|محبت و طلسم - دعاي رزق و روزي-طلسم ثروت - برسی طالع و رفع مشکلات |دعا
عشق و ثروت و موفقیت
طلسم عشق - عشق و ثروت و موفقیت - چشمانت را برای کسانی که معنی نگاهت را نمیفهمند گریان مکن
ثروت بی حد و حصر
ذکر و دعا - ثروت بی حد و حصر - وبلاگی که در آن می توانید اذکار و اوراد و طلسمهایی برای آینده
دعا نویسی بخت گشایی تضمینی 09106296187
ابطال طلسم به روش های قرانی09128596326 - دعا نویسی بخت گشایی تضمینی 09128596326 - 09128596326مشاوره رایگان 9
جداول کتاب شمس العرفا و کتاب شمس الانوار
دعانویس|آموزش علوم غريبه|محبت و طلسم - جداول کتاب شمس العرفا و کتاب شمس الانوار - برسی طالع و
تست سحر جادو و ابطال
ابطال طلسم به روش های قرانی09128596326 - تست سحر جادو و ابطال - 09128596326مشاوره رایگان 9 تا 24 ابطال سحر
طلسم کارگشایی/خصوصیات سالها/طلسم ثروت از حضرت امام سجاد علیه السلام/طلسم مجرب رفع نازائی زنان/طلسم د
وبسایت شخصی سيدخليل شاکری (شاکر)سردرود - طلسم کارگشایی/خصوصیات سالها/طلسم ثروت از حضرت امام
برچسب :
طلسم ثروت