استودیو اِی 10,موزه کشاورزی ,سولیکن
استودیو اِی10 مکزیکی با کارلوس مارین از ازمایشگاه 07 همچنین سنچز بزرگ از انتورنو برای ایجاد یک طرح پیشنهادی برای موزه کشاورزی در سولیکن همکاری کردند . یکی از نمادهای بیشتر شناخته شده در سطح بین المللی مکزیک و مخصوصا ایالت سینالوا تولیدات کشاورزی انهاست . ایالت سینالوا به عنوان انبار غله مکزیک شناخته شده است زیرا تولید کننده ی بزرگ انواع غذا است. زمین های کارامد انها به رهبران ملی در میزان برداشت خود تبدیل شدند. زیرا اقتصاد سینالوا توسط فعالیت های کشاورزی انها نگه داشته شده است.پروژه پیگیری می کند برای به رسمیت شناختن ان و ترویج ان . در میان پروژه اشیاء نمایش داده شده مرتبط با رشته های از تکنولوژی ,تاریخ معماری و زراعت هستند. همچنین روش های کشاورزی که اقتصاد سینالوا را نگه می دارد. از میان ایجاد موزه کشاورزی, دولت شهر تلاش می کند برای اجازه ی همگان ,برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اشکال تولید در محل. در حالیکه هر دو به رسمیت شناختن این چنین کشاورزی را و کسانی که ممکن کردن چنین فعالیت با شکوه را . در طرح پیشنهادی A10 studio خارج به اندازه ی داخل مهم است . هیچ اشیاء و واقعیت خارجی وجود ندارد . اما یک پیوستگی بین اشکال است. که پوشیده شده است و پوشیده نشده است .که بسته است و باز است . که متمرکز شده و به عنوان یک کانون توجه بکار رفته است . معماری مانند این ,توسعه یافته در واقعیت ,یک توسعه در میان محیط زیست است.محیطی که در ان به نظر میرسد زمینه باشد. بر اساس تجزیه و تحلیل توپوگرافی سایت انها استراتژی از تاشدن ,برش و حرکت خاک پیشنهاد دادند.چنین حرکات سکو ها را معین میکند مانند سناریوی برنامه ای توسعه می یابند. زمین های مسطح کارکردی شرایط انعطاف پذیری سطح را تشدید کردند یا به عنوان سطوح لغزنده و توسعه یافته (خاک پویا ) یا به عنوان سطوح بیرون امده (برجستگی واقع شده) . در هر دو مورد این منظره دستکاری شده است که اشاره به ماهیت فضاهای خالی وباز پسین ان دارد . تعریف ها خود از منظره مانند یک پس زمینه ,مانند یک ساختمان و صحنه ی نمایش در همان زمان است . منظره در داخل چشم انداز است . اهداف معماری - یک بوم شناسی که پایداری در ان به معنای تعامل است . - که در ان طبیعت نیز مصنوعی وساختگی است. - که دران چشم انداز توپوگرافی است. - که در ا ن انرژی اطلاعات است و تکنولوژی وسیله ای برای توسعه. - که در ان پیشرفت در چرخش است و تکامل ژنتیکی است. - که در ان محیط زمینه می باشد. - که حفظ موارد مورد بحث همیشه با مداخله همراه بوده است. انتخاب گونه های گیاهی به نمایشگاه به حساب درجه نگهداری انها گرفته می شوند به علاوه محصولات کشاورزی اصلی ایالت سینالوا و گونه های طبیعی از پوشش گیاهی بومی. در این راه داریم که فضاهای عمومی شدند در حرکتی مشابه در فضای همگانی ِ پارک موزه . ارائه شی نمایش گذاشته شده در زمان واقعی با دوره ی فرایند و مشخصات فعالیت کشاورزی که در ان کاربر می تواند مستقیما ببیند که چه طوری این ها انجام می شود و جسمانیت انها. انتخاب گونه ها همیشه با در نظر گرفتن پالت رنگی ِ است که این گونه ها ممکن است که سر تاسر سال یک پارک زندگی تولید کنند و یک تغییر همیشگی نمایشگاه. مداخله ای که همیشه پویا به نظر میرسد و نه نمایش ساکن فرایند کشاورزی .
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
6 |
7 |
8 |
مطالب مشابه :
طراحی پروژۀ آلفا توسط استودیو خاویار ویلالتا
و به وسیلۀ شیوه های طراحی کهن ،اصول اساسی پلان را شکل داده و با توسط استودیو
طراحی فضاهای آموزشی برای کودکان
قرن بیست و یکم در رُم برج اداری دوحه ، آتلیه ژان نوول ، در حال ساخت استودیو اصول طراحی
صحنهآرایی استودیو
سازماندهی صحنهآرایی استودیو و با امکانات و وسایل خاصی ، طراحی و ساخته اصول نقد و
ساختمان عجیب9
طراحی های پیشرفته مجتمع هم چنین از اصول طراحی واجد کمترین میزان استودیو؛ طرحی سبز
ویژگی های طراحی در اقلیم معتدل و مرطوب
قرن بیست و یکم در رُم برج اداری دوحه ، آتلیه ژان نوول ، در حال ساخت استودیو اصول طراحی
استودیو اِی 10,موزه کشاورزی ,سولیکن
استودیو اِی10 کتابخانه ضوابط و طراحی رستوران ها استانداردهای طراحی آمفی تئاتر اصول طراحی
برچسب :
اصول طراحی استودیو