پایان نامه ادبیات - پژوهشی درباره دکتر قیصر امین پور
نام محصول : پایان نامه ادبیات - پژوهشی درباره دکتر قیصر امین پور
- مقدّمه
- طرحنامه ی تحقیق
- اهمیّت تحقیق
- هدف از تحقیق
- روش شناسی تحقیق
- پیشینه ی تحقیق
- نقد چیست
- نقد ادبی
- تعریف نقد
- اهمیّت و فایده ی نقد ادبی
- حدود و امکان نقد ادبی
- انواع نقد
- نقد ظاهری
- نقد لغوی
- نقد فنی
- نقد زیبایی شناسی
- نقد معنایی
- نقد اخلاقی
- نقد اجتماعی
- نقد ادبی ایران و جهان
- نقد ادبی در یونان باستان از دیدگاه ارسطو
- نقد ادبی در روم باستان
- پی نوشت ها ی فصل اوّل
- زندگی نامه ی قیصر امین پور
- گاه شمار زندگی و آثار قیصر امین پور
- دوره ی اوّل شاعری قیصر ( دهه ی اوّل )
- از نظر فرم ، شکل و شیوه
- الگوهای محدود تکرار شونده
- شتاب زدگی در خلق اثر و تن زدن از بازنویسی های مکرّر و بازبینی های دقیق
- همسانی ، مشابهت ، اقتباس ، الگوبرداری
- تسویه حساب های فکری و اعتقادی
- از مرحوم نصرالله مردانی
- از مرحوم دکتر قیصر امین پور
- قصّه ی جنگ
- هجرت
- فرصت خموشی
- دوزخ دنیا
- گم کرده ی دیرین
- از این
- دلا
- اتّفاق
- دوره ی دوّم شاعری قیصر ( دهه ی دوّم )
- دوران سوّم شاعری قیصر ( دهه ی سوّم )
- دوران کمال شاعر
- اقبال لاهوری
- اوضاع سیاسی و اجتماعی در دهه ی اوّل
- تأثیر اوضاع سیاسی و اجتماعی بر ادبیّات
- شعر مقاومت و ویژگی های آن
- قیصر امین پور
- قیصر و شعر مقاومت
- غزل تقویم ها
- شعر آیینی و ویژگیهای آن
- قیصر و شعر آیینی
- روز ناگزیر
- تحوّل در شعر قیصر
- بنا به گفته ی دکتر امامی
- فرصت دیدار
- تحوّل در قالب و فرم ( فضای بیرونی شعر )
- تحوّل در محتوا و مضمون ( فضای درونی شعر )
- پی نوشت های فصل دوّم
- لغات و ترکیبات
- آبشار پاک تواضع
- لغات و ترکیبات منظومه ی آیینه های ناگهان
- در شعر در دواره های (1)
- در شعر در دواره های (2)
- او در شعر در دواره های (3)
- چشم های من
- رنگ ارغوانی
- در شعر « همزاد عاشقان جهان (2) »
- ترکیبات مجموعه ی « دستور زبان عشق »
- عقاب بسته بال
- کنایه ها و اصطلاحات عامیانه در شعر
- طنزهای با محتوا
- گوناگونی موضوعات
- زندگی
- عشق
- همزاد عاشقان جهان (1)
- همزاد عاشقان جهان (2)
- همزاد عاشقان (3)
- موضوع انتقاد اجتماعی و سیاسی
- در شعر « آهنگ ناگزیر »
- پند و اندرزهای اخلاقی
- در شعر « اخوانیّه »
- اشعار آیینی
- نی نامه
- مهمانی
- جبهه و جنگ
- در رباعی « قصّه ی جنگی »
- نوستالوژی کودکی
- مرگ اندیشی
- در شعر لحظه های کاغذی
- در شعر « زمانه ای دیگر »
- طنزهای تلخ
- آفرینش انسان
- درد و غم
- در شعر « در دواره های (1) »
- در دواره های (2)
- در دواره های (3)
- در غزل « غمخواری »
- در رباعی « آشنا »
- در غزل « الفبای درد »
- « اعتراض و انزوا »
- در غزل « آبروی آب »
- مسائل فلسفی
- شهید و شهادت
- بر شانه ی شما
- صلح و دوستی
- طرحی برای صلح (1)
- طرحی برای صلح (2)
- طرحی برای صلح (3)
- محور سورئالیستی و آرمان گرایی
- حدیث نفس
- نیایش و مناجات
- در رباعی « نشانی »
- مضمون بکر
- وزن ریتمیک در شعر
- گزینه ی اشعار
- استفاده از قالب های مُدرن
- در رابطه با عشق
- در رابطه با عرفان
- در رابطه با جنگ
- استفاده از آیات و روایات در شعر
- نحوه ی نگرش
- کنش شاعر
- واکنش مخاطب
- نوستالوژی در شعر قیصر
- اگزیستانسیالیسم دینی در شعر قیصر
- عینیّت و ذهنیّت در شعر قیصر
- پی نوشت های فصل سوّم
- استعاره و تشبیه در اشعار قیصر
- نمونه هایی از استعاره در مجموعه های « تنفّس صبح ، آینه های ناگهان ، گلها همه آفتاب گردانند و دستور زبان عشق »
- استعاره در مجموعه ی آینه های ناگهان
- استعاره در مجموعه « گلها همه آفتاب گردانند »
- استعاره در مجموعه ی دستور زبان عشق
- تشبیه در مجموعه ی دستور زبان عشق
- تکرار در شعر قیصر
- تکرار در مجموعه تنفّس صبح و در کوچه آفتاب
- تجسّم
- این سبز سرخ کیست
- « در شعری برای جنگ » « تکرار واژه ی شعر »
- سِفر
- فصل وصل
- هجرت
- دیروز و امروز
- از این
- تکرار در مجموعه های آینه های ناگهان
- هنوز
- تکرار در مجموعه ی گلها همه آفتاب گردانند
- تکرار در مجموعه « دستور زبان عشق »
- شعر نو « همین که گفتم »
- در غزل « سفر در آینه »
- در غزل « هر چه شعر گل کنم »
- در رباعی « ترانه ی بارانی »
- در دوبیتی نیایش (2)
- در رباعی « داد دل »
- تکرار آوایی در شعر قیصر « sond repetion»
- در شعر نو « همزاد عاشقان جهان (3) »
- تضمین در اشعار قیصر
- در « غزل تقویم ها »
- در رباعی « هنگامه »
- در شعر نو « در دواره ها »
- « سطرهای سفید »
- در شعر نو « باران زرد »
- در شعر نو « همزاد عاشقان جهان »
- اشاره به بیتی از حافظ
- یا به قول خواهرم فروغ
- حکایت مترسک
- در شعر « یادداشت های گم شده » پس کجاست ؟
- در غزل « سرمست رسیدن »
- در غزل « از چشم تو »
- در غزل « بر مدار هیچ »
- در غزل « می خواستم ، ولی ... »
- در غزل « پیش چشم تو »
- تضمین از شعر حافظ
- در غزل « حیرانی »
- در غزل « اخوانیه »
- در غزل « عید »
- اشاره به شعر سیّد حسن حسینی
- عنصر رنگ آمیزی در اشعار قیصر
- رنگ سبز
- رنگ سرخ
- رنگ زرد
- رنگ خاکستری
- رنگ آبی
- رنگ بنفش
- پی نوشت های فصل چهارم
- سهراب سپهری
- اختلاف اساسی در محتوای شعر قیصر و سهراب
- تفاوت بعدی
- اشتراک اساسی در محتوای شعر قیصر و سهراب
- مقایسه ی کاربرد وزن در اشعار سهراب و قیصر
- مشترکات در حوزه ی زبان قیصر و سهراب
- اشتراک مضامین در اشعار قیصر و معاصرانش (دکتر سیّد حسن حسینی و سلمان هراتی )
- سلمانی هراتی
- قیصر امین پور
- از دیگر مضامین مشترک
- پی نوشت های فصل پنجم
- نتیجه گیری
- فهرست منابع
- فهرست مقاله ها
برای دانلود پایان نامه ادبیات - پژوهشی درباره دکتر قیصر امین پور کلیک نمایید
مطالب مشابه :
فصل چهارم - نکاتی دربارة نگارش طرحنامه و مقاله
شیعه شناسی - فصل چهارم - نکاتی دربارة نگارش طرحنامه و مقاله - در زمینه شیعهشناسی و مسایل مهم
راهنماي اخلاقي كارآزماييهاي باليني
طرحنامه و دستورالعمل كارآزمايني باليني هميشه حق نمونههاي پژوهش براي حفظ شأنشان
طرحنامه مقاله: اخلاق زنان مورد حکایت قرآن
پژوهشيان - طرحنامه مقاله: اخلاق زنان مورد حکایت قرآن - مجالي براي ارائه پژوهش هاي طلاب و
شیوه نگارش طرحنامه پژوهشی (پروپوزال)
کارشناسی پژوهش و تحقیق آموزش و پرورش آمل - شیوه نگارش طرحنامه پژوهشی (پروپوزال) - - کارشناسی
دستورالعمل تهیه و تکمیل فرم طرح پیشنهاد پژوهشی
به همین منظور کلیه طرحنامههای ارسالی میباید در قالب یک در حالی که در نمونهگیری
پایان نامه ادبیات - پژوهشی درباره دکتر قیصر امین پور
طرحنامه ی تحقیق نمونه هایی از استعاره در مجموعه های « تنفّس صبح ، آینه های ناگهان ، گلها
روش خلاصه نويسي
شیوه نگارش طرحنامه پژوهشی (پروپوزال) نمونه هاي تاريخي و شاهد مثال ها. 3.
برچسب :
نمونه طرحنامه